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Cette actualité a été publiée le 2/4/2010 à 19:28 par Zekkangel sur notre site Star Wars: The Old Republic :
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02/04/2010, 19h51 |
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[Actu] Journal des développeurs : "La communauté : le troisième élément"
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miam la réponse sur le craft et vraiment motivante
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02/04/2010, 19h51 |
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Anngelle Silverstar |
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Ainsi que de savoir que le jeu vise à équilibrer le sandbox et le theme park.
Ou encore le "vivre dans l'espace"... |
02/04/2010, 20h06 |
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Anngelle Silverstar |
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02/04/2010, 21h41 |
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Sympa comme vision du jeu, moi ça me plaît.
Reste à savoir, comme toujours, ce que sera l'état réel de tout cela une fois in-game. |
03/04/2010, 11h34 |
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Isambart Perceforest |
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ça ressemble surtout à un :
"on va tenter de ratisser le plus large possible" espérons que ça soit bien fait (pour eux?)... "Je travaille depuis longtemps dans le domaine des MUD et des MMO et à force d'en concevoir..." voici sa bio : "Damion Schubert has been working with making and designing online games for over 10 years. Damion started working with text MUDs, where he did significant work for CarnageMUD, a game considered by industry experts to be very important in the future development of MUDdom. There, Damion met Raph Koster, who helped Damion get into the pay-for industry years later. Damion worked with a startup called Archetype Interactive in 1995, working on an early graphical Massively Multiplayer title called "Meridian 59". In May of 1996, Archetype was purchased by 3DO, who ended up publishing the title. By the time the title was published in 1996, Damion had taken the role of Lead Designer, a role he would hold through two further mission packs for the game ("Revelations" and "Vale of Sorrows"). Damion also did some work on "Might and Magic Online", but when that project was cancelled, Damion left the company to work for Origin. There, Damion worked on Ultima Online (as a member of the Live team) for a very brief period of time. When Origin decided to start "Ultima Online II", Damion was moved over to that project, becoming the Lead Designer of it shortly afterwards. Development of that project lasted 3 years, but it was ultimately cancelled. Damion then joined with several other ex-UO2 people to form a startup called Ninjaneering. While there, Ninjaneering offered contracting services for other games, including Maxis' "Sims Online"and Kalisto's "Highlander Online", as well as their own titles, including "Hollyworld", a social MMO with a machinima twist. Damion then worked at Wolfpack (later acquired by Ubisoft), where he helped the development team finish up Shadowbane, and served as the producer for two expansion packs, "Rise of Chaos" and "Throne of Oblivion". Damion now works at Bioware Austin on "Star Wars: The Old Republic" as the Lead Combat Designer. Damion has occasionally written articles and spoken at conferences, usually on matters of online game design and video game violence in the media. Damion's personal website can be found at http://www.zenofdesign.com." en fait, il n'a pas conçu grand chose, et en tout cas rien d'extraordinnaire pour le moment (qui sait?), je ne m'emballerais donc pas pour si peu si j'étais vous |
03/04/2010, 13h06 |
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Citation :
Par contre tu tapes un peu trop systématiquement sur tout ce qui peut être annoncé...il y a des points ou je te rejoins, donc oui je ne vois pas SWTOR comme un messie, je sais que tout ne sera pas comme je le souhaite. Cependant on ne peut dénigrer des points positifs sur se jeux (je ne cite rien, cela n'est pas le sujet je suis déjà hs d'ailleur). Le faire, reviens à de l'acharnement, et je trouve fait perdre en crédibilité. Alors Merowym, on ne se connait pas, mais pour moi stp, ainsi que pour toute la communauté, donne nous les points que tu trouves bon, intéressants sur swtor et prouve nous que tu n'est pas un simple "hate boys", puisque toi même tu en compare certains à des "fans boys". Bien à toi! |
03/04/2010, 14h37 |
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Alpha & Oméga
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Attendons de voir concrètement de quoi sera fait The Old Republic avant de vouloir tout brûler... |
03/04/2010, 14h59 |
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Dont Lead Designer sur Meridian 59 soit sur le premier MMO.
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03/04/2010, 15h05 |
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