[Patch 2.4] Plus de détails

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Dans un article publié par le magazine suédois Level :

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Sunwell Isle

  • Sunwell Isle will be located off the coast, north of Silvermoon, and will be patched in with patch 2.4

  • Sunwell Isle will be a major questing hub with a 5-man Normal and Heroic Instance (Magister's Terrace) and a 25-man raid (Sunwell Plateau). The goal with Sunwell Isle is to close the Burning Crusade storyline before the release of the next expansion.

  • There are still a few scenarios left that could be released to provide the players with more content if WotLK gets delayed for any reason.

  • At the release of the patch, players will access a small expedition camp where they can start questing. However as the questing progresses, players will expand the camp and make it grow to a small town by retaking building to the enemies (running daily quests mostly). You can consider it as a AQ Gates opening event, the more daily quests that gets done, the faster the whole server will progress.

  • The quests will end the Tempest Keep story arc.

  • "The Shattered Sun Offensive" will be the new faction of this quest hub. It also seems that Aldor and Scryers will finally start fighting together against the new threat.

  • Both 5-man and 25-man dungeons will be accessible from the start, but some bosses will have to be unlocked by running the daily quests (server-wide) and/or leveling your reputation. The 5-man instance will most likely requires Honored reputation with The Shattered Sun Offensive, the first three bosses of the 25-man instance will be accessible from the start, while the three last ones will have to be unlocked through questing.


Sunwell Plateau

  • Kael'thas will be one of the boss of the 5-man dungeon, he's still alive and he's now got a huge green crystal etched to his chest.

  • Kil'jaeden will be the final boss of the 25-man instance. The other bosses include Brutalicus, a giant Pit Lord who has lost his wings, Kalecgos, a blue dragon enslaved by Kil'jaeden, a Fel Dragon, the female Eredar Twins, and a Dark Naaru.

  • The 25-man instance will be slightly harder than Black Temple, and is tuned for Tier 6 geared players.

  • There will not be any "real" Tier 7 set, but some of the drops will be set pieces (not necessarily class specific). The drops quality will be above T6.


Daily quests

  • Patch 2.4 will raise the cap of Daily quests allowed in a day from 10 to 25.


PvP


  • Balancing actions will be taken in regard to PvP for certain classes.

  • Blizzard have large plans for, and they will be aiming to bring it closer to e-sport acceptance.
Citation :
Kael'thas will be one of the boss of the 5-man dungeon, he's still alive and he's now got a huge green crystal etched to his chest.
Rofl. Le retour de la vengeance du zombie III.

Citation :
Kalecgos, a blue dragon enslaved by Kil'jaeden,
!!!!!!!!

C'est pas le dragon héros de la BD "Sunwell Trilogy" ? OMG ! Comment il s'en est retrouvé là oO ?
Merci pour ces infos

Bon on voit déjà que les daily quests prennent de plus en plus d'importance, et le principe portes d'AQ-like me plait pas mal =)

Sinon c'est marrant que KT soit dans l'instance à 5, jlaurai vu dans celle à 25 juste avant Kil Jaeden par exemple.
Citation :
Publié par Tristesse de la Lune
Rofl. Le retour de la vengeance du zombie III.
C'est tres loin d'etre une surprise. Lors de la sortie de Tempest Keep, on savait deja qu'on ne le tuait pas.

Citation :
Publié par Tristesse de la Lune
C'est pas le dragon héros de la BD "Sunwell Trilogy" ? OMG ! Comment il s'en est retrouvé là oO ?
Si, c'est bien celui du manga Sunwell Trilogy.
Citation :
Publié par InFerNoes
Sinon c'est marrant que KT soit dans l'instance à 5, jlaurai vu dans celle à 25 juste avant Kil Jaeden par exemple.
Il a déjà été tué par un raid 25 Kael, les gars qui vont au plateau, ils auront certainement envie de voir autre chose qu'un boss déjà tué ^^

Et s'il est là dans l'instance à 5 c'est bien qu'il est vachement affaibli (en gros ce n'est plus qu'un pantin sous la domination de Kil Jaeden)
Citation :
Publié par InFerNoes
Merci pour ces infos

Bon on voit déjà que les daily quests prennent de plus en plus d'importance, et le principe portes d'AQ-like me plait pas mal =)

Sinon c'est marrant que KT soit dans l'instance à 5, jlaurai vu dans celle à 25 juste avant Kil Jaeden par exemple.
peut être est ce là le signe de la difficulté de l'instance à 5? ^^

sinon bah que du bon vivement que sa sorte !
Citation :
PvP
Balancing actions will be taken in regard to PvP for certain classes.
oui ils vont équilibrer certaines classes, par exemple ils vont mettre curse of doom utilisable en pvp parce que pauvres démos bla bla, et le taunt pour relancer les wars def, voila voila
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Publié par Tzioup
En vérité je vous le dit, je sens que ce patch sera le bon
Les chamans spécialisés restau ne pourront plus lancer de sort de soins qu'une fois toutes les 10 secondes. Entre chaque soin lancé, ils verront leur armure réduite à 0 et leur score de résilience déscendre à -200.

Bah ils peuvent équilibrer tant qu'ils veulent hein, leur équilibre on ira jamais que le trainer dans les mêmes BG farmés et refarmés 1 millions de fois et dans 3 arènes, je vois pas trop l'intérêt du truc.
Citation :
Publié par Zog
Le feral cesserait d'être une victime ? Le chamy aurait un intérêt ?

Oups pardon je divague.
T'as oublié le démo qui est trop faible par rapport aux autres
Ben c'est un Pit Lord comme Maghtéridon, donc normal qu'ils se ressemblent ^^

Concernant le PvP, les deux seules choses qui me feraient plaisir c'est le nerf du dispell "no brain" des hunt et un bouclier de terre indispellable (paie ton talent 41 points à 900 mana qui sert à rien contre 70% des classes )
thune en masse inc 4 perso 70 *25 quete par jour en mode no life ca fait des monture epic tout les 5 jour wtf c est sympas ca mais bon ca va faire monté tout les prix je sent
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