Message de Ramen sur un problème technique

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Ramen viens de nous contacter en nous demandant de faire suivre une info.
Apparemment depuis la nuit dernière, certains joueurs auraient quelques problèmes à rentrer en jeu, voici ce qu'il faudrait faire :

Greetings,

Many players have since last night been unable to get into the game. If you could help us spread the word on this fix info, that would be great!

Friday, July 30th, 2004, 10:00 AM EDT (2:00 PM GMT) - Certain versions of Internet Explorer are not handling a recent update to Microsoft's SSL certificates properly. Users experiencing this issue need to manually clear their temporary internet files and SSL cache. The procedure is as follows:

Tools > Internet Options > Temporary Internet Files > "Delete Files"
Tools > Internet Options > Content Tab > "Clear SSL State"
Also: make sure your computer is set to the correct date.

Have a great weekend, all!

Ramen
Asheron's Call 2 Online Community Relations
Turbine Entertainment Software


La solution en français :
1/panneau de configuration-->options d'internet-->fichiers internet temporaires-->supprimer les fichiers
2/panneau de configuration-->options d'internet-->contenu-->effacer le statut SSL
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