[Actu] Modifications des armes exotiques et du raid avec la version 1.1 (01/12/2014)

Répondre
Partager Rechercher
Hop , Buff des exotiques et fix des bug du raid !

Citation :
1.1 : The one about Exotics. And the Raid!

Today's patch includes the long-awaited arrival of Exotics weapon buffs, additional acquisition paths for destination upgrade materials, along with additional changes to exotic gear node upgrading in preparation for the soon-to-be-released expansion, The Dark Below. We're also correcting issues induced by our more recent update to the Raid.

Weapons
Exotics
Exotic Weapons are designed to look, feel, and sound overpowered. At the same time, they are not supposed to break the balance of the game. We hope these weapons challenge the way players think about their loadouts. Exotics will be a constant work in-progress!
General
In preparation for the Dark Below, Exotic Armor and Weapons no longer require Ascendant Materials to upgrade
The final upgrade node of all Exotic Gear will require an Exotic Shard
Exotic Shards can be obtained by one of the following means:
Dismantling unwanted Exotics
Purchased from Xur for 7 Strange Coins
Exotics now start at a higher base Attack value and have a narrowed upgrade range to compensate
Thorn
Projectiles now briefly highlight targets on impact
Mark of the Devourer DoT (damage-over-time) upgrade increased against PvE enemy targets
Reload Speed increased
Magazine Size increased
Ammo inventory size increased
Stability and Weapon Handling increased
Bad Juju
Magazine Size increased to 8 bursts (was 5)
Ammo inventory size increased
String of Curses now also decreases the cooldown of your Super on kill
Adjusted effects to not block first person reticle
Hard Light
Stability increased
Perfect Balance upgrade replaced by Fitted Stock (increases maximum possible weapon Stability)
Suros Regime
Lowered total damage at the end of the mag on SUROS Regime upgrade to be more in line with the Glass Half Full perk on Legendary Auto Rifles
Monte Carlo
Stability increased
Range slightly decreased
Monte Carlo Method upgrade now also has a chance to fully charge melee ability on kill
MIDA Multi-Tool
MIDA rounds now have increased knockback against targets in both PvE and PvP
Hawkmoon
Send It upgrade (which was redundant) replaced by Speed Reload
Red Death
Rate of Fire increased slightly, but Burst Damage reduced to compensate
Plan C
Weapon Handling speed increased
Player Speed increased while Plan C is in hand
Pocket Infinity
Speed Reload upgrade replaced by Extended Clip which allows the option to increase magazine size (5 bursts)
Vex Mythoclast
Attack Power increased to 323 (from 300)
Base Damage increased, fixing bug we introduced in previous patch
Enhanced Battery upgrade by Extended Mag (this change still allows for a significant upgrade to Magazine Size, but less than before)
Invective
Reload Speed increased significantly, auto fires slightly slower
Ice Breaker
Send It upgrade replaced by Lightweight (which was redundant as Icebreaker already had maximum range)
New effects for enemies killed by Ice Breaker upgrade
Patience and Time
Snapshot upgrade replaced by Custom Optics (provides a lower zoom option)
Super Good Advice
Stability increased
Truth
Magazine Size increased to 3 (was 1)

Activities
Raid
Fixed an issue we introduced in a previous patch, in which Atheon did not correctly send 3 players through the time gates
Fixed an exploit where the Templar could be forced off its platform
Daily Heroic Story
Destination Materials now drop from completing the Daily Heroic
Bounties
Removed the ‘Relic Hunter’ Bounty
Destination Materials now drop from completing the Daily Patrol Bounty

Vendors
Reduced Cryptarch reputation gain from Engrams, but reputation reward packages now have an increased chance for Legendary Engrams
Players will now be able to use Vanguard Marks and Crucible Marks to purchase Spinmetal, Relic Iron, Spirit Bloom, and Helium Filaments from the Vanguard and Crucible Quartermasters in the Tower
Xur now sells a new material, Exotic Shards, to upgrade the final node of Exotics for 7 Strange Coins
Faction Class Items (ex: FWC Cloak, Dead Orbit Mark, etc.) are now replaced by Faction Emblems in the rank-up reward packages from Faction Vendors

Technical
Networking fixes, which should reduce the instance of the Bee family of KTOs
Fixed an issue in which using Xbox One party chat induced a slower frame rate
Je laisse le soin a Vik de traduire, mais y'a que du bon !

Bonne chance pour le templier

Dernière modification par Soviet Suprem ; 02/12/2014 à 12h48.
Terrible !! Surtout les modifs d'armes et le passage sur la suppression des matériaux d'ascension pour le up des items

Et ca! "Players will now be able to use Vanguard Marks and Crucible Marks to purchase Spinmetal, Relic Iron, Spirit Bloom, and Helium Filaments from the Vanguard and Crucible Quartermasters in the Tower"

Enfin la correction du templier aussi !
L'actualité JOL en relation avec le patch :

Citation :
Attendu depuis longtemps, ce patch corrige les armes exotiques et certains bugs du seul Raid de Destiny disponible, pour quelques jours encore. L'économie du jeu est elle aussi modifiée.

Parmi les nombreuses modifications, voici les plus marquantes :

  • Il n'est plus nécessaire d'utiliser des éléments d'ascension pour améliorer les armures et les armes exotiques. Seule la dernière amélioration demande une ressource obtenable en désintégrant un autre exotique ou chez Xur pour 7 pièces étranges ;
  • Les armes exotiques ont une meilleure valeur d'attaque initiale ;
  • De nombreuses armes exotiques sont améliorées, mais certaines sont dégradées ;
  • Athéon téléportera systématiquement trois joueurs ;
  • Il ne sera plus possible de faire tomber le Templier dans le vide ;
  • L'histoire du jour lootera désormais du matériel de sa planète, ainsi qu'à la complétion du contrat de la patrouille du jour ;
  • Les engrammes fourniront moins de réputation chez le Cryptarque. En contrepartie, la probabilité d'obtenir de l'équipement lorsqu'on passe un pallier d'amélioration est augmentée ;
  • Il sera désormais possible d'acheter du matériel d'amélioration moyennant écus ;
  • Les équipements de classe obtenus en améliorant sa faction sont remplacés par des emblèmes.


Dernière modification par Soviet Suprem ; 02/12/2014 à 12h46.
Au top Vik, comme toujours

Par contre la ligne
Citation :
le Templier ne tombera plus
.
Tu ne trouve pas qu'elle porte a confusion ?
Je sait ce qu'elle signifie mais quelqu'un qui n'a jamais raid ou jamais utilisé cette technique peut y comprendre
Citation :
Le templier ne peut plus être vaincu
Citation :
Publié par koplinski
Bungie devrait mettre un système de recherche de groupe pour les assaut et le caveau, ça parait tellement évident.
T'a déja fait le raid pour dire ça ?
Comment tu classe les joueurs via le matchmaking ? Via langue parlé ? (Ok c'est facile ça)
Comment tu fait si tu veut joué avec des joueurs experimenté ?
Comment tu fait si tu tombe avec des boulets ?
Comment tu fait si t'a prévu que 4h de temps dispo et que c'est pas terminé ?
Comment tu gère les save ?

Je pourrai continué longtemps.
Un raid c'est 6 personnes, c'est pas comme sur un MMO avec des raid 24, ici si y'a un mec qui a afkbrain, c'est pas la peine d'essayé, surtout si tu tombe sur des débutant du raid.

Avant d'avoir essayé je pensait comme toi, maintenant que j'y suis rodé bah c'est tout le contraire.
C'est franchement cool de la part des quelques Joliens qui ont pris le temps d'expliqué au autres, mais ça se comprend, JoL c'est un forum communautaire et ça repose la dessus, quand tu dois expliqué la strat à 1-5 personnes que tu ne connais pas, c'est pas le même buisness.

Y'a les loot aussi, tu fait un raid avec 5 inconnus, bah tu viens pour tes loot a toi, les autres tu t'en fiche, ici sur JoL, y'a un sentiments d'altruisme, et quand un mate fait tombé un loot qui lui débloque le 30, bah t'es content, parce que tu sait que ce mec là tu va le retrouvé la semaine prochaine pour t'aidé.

Bref, raid avec des inconnus, bof.
Quand j'ai vu arrivé le truc j'ai pris peur, mais j'ai pas du tout soupçonné la communauté JoL qui s'est crée autour du jeu, et franchement ça fait plaisir a voir.

Citation :
Publié par Varic
si j ai bien piger le patch , cava crée un fausser pour les nouveaux qui arrive dans le jeu , pour les amélioration??
Au contraire, ça permet au nouveau qui arrive maintenant de monté 29/30 plus rapidement.
C'est courant pour les MMO quand un DLC End Game se point d'acceleré la progression pour que les joueurs qui arrivent en profite plus rapidement.
Allelouiaa !!!!!
Citation :
Les marchands

Les joueurs pourront maintenant utiliser des Écus de l'Avant-garde et des Écus de l'Épreuve pour acheter de la Mousse métallifère, du Fer fossile, des Fleurs spirituelles et des Filaments d'hélium chez le Brigadier de l'Épreuve et chez la Brigadière de l'Avant-garde à la Tour
Enfin !!!!


Citation :
Résolutions de quelques problèmes de réseautage qui devraient réduire les retours en orbite déclenchés par les erreurs de la famille BEE.
Devraient .... C'est donc toujours pas résolu
Citation :
Publié par Deathlight
Perso j'ai pas pu touche le jeu pendant un long moment, je me suis co avec mon lvl 27 sur 360 ou il n'y a d'habitude personne.

30 secondes de jeu dans la ville pour recevoir une invite pour le raid et j'ai tombe mon premier templier a 3.
Tu as pu terminer le raid, quand même?
Undocumented Change List
1. New Monarchy Titan mark Mark of the Order has a new thumbnail image.
2. Motes of Light now have an obtainable grimoire card. (Pick one up after update)
3. The Last Word now sits on your hip and not your back.
4. Hard Light has a new firing sound.
5. Material exchange is 20 material purchasable for 10 marks.
6. Pocket Infinity has a faster charge rate.
7. Can no longer exchange your materials for marks at the quartermasters.
8. Suros Regime has a new sound when ADS.
9. MIDA Multi Tool has a modified sound as well.
10. Ghost thumbnail changed.
11. Dead Orbit titan mark Mark of the Exodus has a new thumbnail.
12. Tripmine Grenade has an updated graphic.
13. The Dark Below Cinematic is now viewable through the world map.
14. Sword of Crota public event added into patrols.
15. You are no longer mailed rewards for completing your first public event.
16. You can no longer dance while on a sparrow.
18. Precision and Ability statistics no longer appear in end game mission reports.

Si y'a besoin de traduc, dites le ...























j'enverrai un mp a draky
Citation :
Publié par [0]Draki
...
Les joies du pu, dans tous les autres jeux c'est pareil. C'est aussi le meilleur moyen de rencontrer des joueurs sympa qui finiront dans ta liste d'amis et ces derniers qui te permettront une facilité d’accès aux assaut/raid. Je suis plus dans l'optique groupe "opti" mais malheureusement force est de constater que certains joueurs tournent un peu en rond justement parce qu'il manque cet outil de recherche.
Vla de mon pov c'est ce petit quelque chose qui manque et que j'aimerais bien voir dans un prochain patch. ;P
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés