Marvel Heroes 2015 1.22 Patch Notes

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
New Hero: Juggernaut!

The unstoppable Juggernaut has arrived in Marvel Heroes! Plow through enemies with your immense strength and build up Juggernaut’s resource - Momentum! By building up Momentum, Juggernaut gains movement speed (and changes running animations!) in addition to making many of his powers deal more damage or additional effects based on how much Momentum he has.

New Team-Up Hero: Havok!

Cyclops’ brother Havok has arrived as a Team-Up Hero! Using his incredibly powerful ability to absorb and rechannel energy as plasma, Havok can deal big damage to enemies, either one at a time, or to your entire screen! Havok will be delivered to those who purchased the Team-Up Advance Pack immediately and will be available in the G Shop. He will be appearing in Adam Warlock’s inventory for Eternity Splinter’s in next week’s patch.

Halloween + Omega Event!

The Halloween Event continues! Additionally, the Omega Event has started!
Trick or Treat powerups still drop from any enemy, but should have a more regular droprate.

You will still receive guaranteed Trick or Treat power ups from the first completed Shared Quests of the Day as well as the first time you defeat Man-Ape and Mr. Hyde that day.

You can also now purchase festive Pumpkinfication Potions from the Armor and Weapons vendors! They cost 9,995 credits and are a re-usable item that place a Jack O’ Lantern Visual on your head temporarily. Try them out and take a fun screenshot!

OTHER OMEGA-LEVEL FEATURES

Certain enemies throughout that game can appear with an Omega-Level Threat designation that increases their difficulty and causes them to drop a chest with extra loot.

During Operation Omega, the first time you complete a Shared Quest each day will reward double Omega Orb rewards.

Omega leveling is 24% faster during Operation Omega. This works well with the Omega-Level buffs to experience.

Agent Coulson offers a mission during Operation Omega week. Each day, you can complete five or more waves in the S.H.I.E.L.D. Holo-Sim to receive a reward from him. This will help hone your skills to be prepared for Omega-Level threats. During the event, any enemy can drop a powerful artifact called The Omega Drive.

S.H.I.E.L.D. OMEGA ACCESS FILES

During Operation Omega, players can earn up to 100 Omega Access Files each day. Omega Access files are not random drops, they may be specifically earned:

  • 10 Omega Access Files for logging in each day.
  • 30 Omega Access Files for completing Coulson’s training mission each day.
  • 60 Omega Access Files for completing the Shared Quests each day. (20 each)
Hardware Mouse Feature

A new option has been added known as the Hardware Mouse! The Hardware Mouse allows users who experience performance issues to separate their cursor’s performance from any frame rate issues.

Loot and Mission Rollover Times

The following rollover times have been adjusted to be one hour later to honor the upcoming Daylight Savings Time in North America:

  • Raid Loot Cooldowns
  • Legendary Quest Bonus Rewards
  • Shared Quests & Their Once Daily Bonus Rewards
Bug Fixes

Star-Lord's Strafe will now correctly trigger on-hit proc effects.

Cyclops’ Iceman call-in will now correctly trigger on-hit proc effects.

Gambit's House of Cards will no longer have a longer delay time when using items with Power Duration.

Rogue's Ragin’ Cajun cooldown reduction now works correctly.

Fixed an issue where Wolverine's Bone Claws +2 to All Skills was not correctly upgrading from 66 to 69.

Jean Grey's Phoenix Drain power (Dark Phoenix version) now correctly damages Raid bosses instead of being resisted.

Fixed an issue where students health in higher level X-Defense could outscale attacker damage by up to 8-10%.

Fixed an issue where students health in higher level X-Defense could outscale attacker damage by up to 8-10%. No effect on players or enemies.

Cyclops’ Visor off will now correctly receive 1% damage bonus for each rank in To Me, My X-Men!

Continued to optimize performance in various areas of the game for increased responsiveness.

Known Issues

Juggernaut’s Momentum Resource does not have custom art. This art is being reconfigured to avoid a somewhat frequent UI crash found in Test Center.

Juggernaut’s Enter the Fray displays that it should always prevent Momentum Decay, but it is instead only preventing it below 30% Momentum. In general, there are some issues with the current implementation of Momentum Decay prevention that may be changed in next week’s patch.

We are investigating an issue where after defeating Kurse in a Cosmic Terminal, his Cosmic Orbs will remain and continue to do damage and turn invisible. Be wary when collecting loot for the next few days.

There is a UI issue causing X-Defense chests’ off-screen pointers to remain on screen after being opened. This should only result in two extra points at a time.
When a player picks up a Unique item, it will display a broken text string in chat. This will be fixed in next week’s patch.

If you notice any additional bugs or issues, please detail them in the appropriate Bug Report section so they can be tracked daily.
https://forums.marvelheroes.com/disc...22-patch-notes

Le Patch est assez lourd puisqu'il contient à la fois Juggernaut/Havok/Coulson/les animations de la review de thor en avance/les boss et industry city (les deux derniers pas encore implantés, c'est pour mieux répartir le poids des prochains patchs.)
J'ai eu 3.4 gb aussi. Mon frere pareil. (On est tous les 2 sur steam).
42 mns et des broutilles pour le downloader.
J'ai lu sur le forum officiel que certains avaient eu aussi qu'1 gb a download par contre. Apres qui a eu l'anomalie, nous pour avoir un patch plus gros, ou ceux a 1 gb (qui n'auraient pas récupérés par avance l'industry city patrol en attente d'etre activée prochainement?), mystere...
Je sais pas vous mais moi j'arrive plus à entrer mon code pour me connecter au jeu. Je peux simplement pas écrire. Le curseur pour écrire disparait instantanément lorsque je clique sur la zone pour écrire.
Citation :
Publié par Mayver
hardware mouse, enfin mon curseur sera fluide avec toutes les chutes de framerate, bon à prendre
Gaffe au fait que cette nouvelle option semble provoquer plus de problème qu'elle n'en corrige, du style des anomalies visuelles qui n'existaient pas avant

edith : ils l'ont planquée ou ils n'ont pas fait gaffe, la multi spec est disponible

Dernière modification par Sadyre ; 01/11/2014 à 23h16.
Citation :
Publié par Sadyre
Gaffe au fait que cette nouvelle option semble provoquer plus de problème qu'elle n'en corrige, du style des anomalies visuelles qui n'existaient pas avant
Aucune anomalie à signaler, par contre j'ai pas perdu mon curseur de la soirée, un vrai régal
Citation :
Publié par ryolnir
Midtown Manhattan Patrol is currently set to be a "private" instance which means you will not come across other players and destructibles will not respawn until it resets.

There is an issue wherein being defeated by a Cosmic boss will cause their Power Cosmic Orbs to remain after their defeat, and they will be invisible.

The Hardware Mouse feature may cause freezing or crashing. If you're having issues, please disable it.

Juggernaut's Sunday Punch appears to unlock at level 18 and does not.

Juggernaut’s Momentum Resource does not have custom art. This art is being reconfigured to avoid a somewhat frequent UI crash found in Test Center.

Juggernaut’s Enter the Fray displays that it should always prevent Momentum Decay, but it is instead only preventing it below 30% Momentum. In general, there are some issues with the current implementation of Momentum Decay prevention that may be changed in next week’s patch.

Juggernaut's Human Juggernaut - tooltip currently shows 0% to the bonus from Momentum to Big Elbow Drop but is actually 5% at rank 1 and 29.5% at rank 50 (0.5% per rank)

Juggernaut's Lean Into It - tooltip currently shows 50% to the bonus from Momentum to Sunday Punch but is actually 5% at rank 1 and 29.5% at rank 50 (0.5% per rank)

There is a UI issue causing X-Defense chests’ off-screen pointers to remain on screen after being opened. This should only result in two extra points at a time.

When a player picks up a Unique item, it will display a broken text string in chat. This will be fixed in next week’s patch.
https://forums.marvelheroes.com/disc...4/known-issues

j'ai mis en gras les trucs assez surprenant
Ils testent jamais ou quoi ?
Pour le pb du mouse cursor, (comme je l'ai souvent remarqué a titre personnel sur d'autres produits et comme je le disais sur cette section dans un post jugé non politiquement correct et gonflant par certains), cela semble toucher devinez quel genre de matos ?
Le duo AMD/ATI dont principalement ATI (Quelle coincidence, une fois de plus, que ca ne touche pas plutôt nvidia ou le duo intel/nvidia, je suis soufflé).
https://forums.marvelheroes.com/disc...omment_1864340

Midtown et les terminaux cosmiques c'est chiant, mais 10 vs 1 que ca sera corrigé au pire vendredi prochain. Au mieux un hotfix lundi ou mardi comme les quelques fois ou il y a eu un pb bloquant.

Dernière modification par Associal ; 02/11/2014 à 04h55.
Citation :
Publié par Sadyre
Ils testent jamais ou quoi ?
C'est fun comme remarque quand on a suivi toute la com' sur le patch de cette semaine...

Ceci dit y a en effet quelques bugs gênants.
Perso je fais partie de ceux qui préférent qu'ils aient sorti le patch en l'état en attendant le hotfix ou que comme d'habitude les trucs chiants soient corrigés la semaine prochaine.
Je suis content d'avoir Juggy (même si on savait dès avant le patch qu'il lui resterait quelques bugs), la semaine omega et le hardware cursor.
Après j'aurais pu attendre une semaine de plus et je comprends que certains ne puissent pas vivre avec les bugs suscités.

Ceci dit si ils avaient repoussé le patch on serait en train de lire la conversation @"c'est une honte c'est vraiment des branques ils sont incapables de tenir ce qu'ils disent" donc l'un dans l'autre c'pas plus mal qu'ils aient mis en ligne le patch quand même.
Perso ça ne me gène pas plus que ça que Midtown soit privatisé, d'autant plus qu'on peut toujours y entrer en groupe.
Par contre que les objets destructibles ne repop pas c'est super relou, on a tourner en long moment hier soir à deux pour tuer les 20 "hidden A.I.M"
En chipotant un peu dans les options, j'ai compris ce qu'est mon bug, mais je sais pas quoi y faire...
En gros j'ai l'équivalent d'une touche droite --> enfoncée. Dans les options, dès que j'ai cliqué sur un truc ça a bougé une barre de setting à fond à droite, par exemple vaporize items est passé de common à cosmic.

Ca doit pas être que dans le menu option et c'est sûrement ça qui m'empêche de me log.
Quelqu'un a déjà eu ce genre de bug?
Citation :
Publié par Ian Kazansky
Perso ça ne me gène pas plus que ça que Midtown soit privatisé, d'autant plus qu'on peut toujours y entrer en groupe.
Par contre que les objets destructibles ne repop pas c'est super relou, on a tourner en long moment hier soir à deux pour tuer les 20 "hidden A.I.M"
Bah en fait pour les 20 AIM c'est encore plus facile comme ça ... si tu as des persos de levels différents : tu switches entre eux pour aller à MM et à chaque fois tu te retrouves dans une instance pour toi tout seul avec les objets destructibles pop.
Citation :
Publié par Aragnis
Bah en fait pour les 20 AIM c'est encore plus facile comme ça ... si tu as des persos de levels différents : tu switches entre eux pour aller à MM et à chaque fois tu te retrouves dans une instance pour toi tout seul avec les objets destructibles pop.
Ouais une fois que t'as pigé que c'est bug, c'est facile
Citation :
Publié par Sadyre
Gaffe au fait que cette nouvelle option semble provoquer plus de problème qu'elle n'en corrige, du style des anomalies visuelles qui n'existaient pas avant
disponible
j'ai joué pour quelques heures et rien à signaler, pas d'anomalies pour ma part
Taunt non nominatif mais que je vais prendre pour moi.
Et vu que je suis de bonne humeur et que j'ai un peu de temps, je vais même y répondre.
Faut croire que oui. Et tant que les comparatifs de cartes graphiques avec exemples de plusieurs jeux existeront sur internet, et tant que bizarrement les problèmes sur les jeux, et pas que mh, arrivent pratiquement toujours du même côté alors que statistiquement il y aurait pourtant 50/50 de chances que ca arrive des deux côtés, j'imagine que ca existera.
Apres, si des gens férus d'informatiques pensent que, ca n'a aucune importance, que ce ne sont que des coïncidences, pensent pouvoir passer outre grâce à leur profonde maitrise de leurs outils (rayer la ou les mentions inutiles), ca ne me dérange pas.
Ce n'est pas moi qui fait une économie faible par rapport au prix total, et suis ennuyé sur des jeux (régulièrement ou non). Donc c'est cool. Le hasard ou coup de bol à répétition me vont aussi
Rdv au patch 1.23.
Citation :
Publié par Mayver
J'aime vraiment pas ce qu'ils ont fait avec midtown là
Normalement c'est un bug. Ca devrait pas prendre bien longtemps à être corrigé (au doigt mouillé, patch semaine prochaine au plus tard).

Et c'est bien dommage.
Quand on veut un Midtown Privé on l'a et quand on veut voir des gens suffit de grouper, j'adore.

Maintenant ce n'est pas ce qu'ils veulent faire de MM, ils n'ont pas annoncé de changement d'orientation pour cette zone, donc pas d'inquiétude ça devrait revenir comme avant rapidement
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés