Janus et grosse modification des dieux joués sur la scène Pro

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Bon tout est dans le titre la Metagame va bien évolué et Hirez fait un énorme boulot (pour rendre mes guides obsolètes quoi ). Sinon pour le reste des nerfs sur Odin qui le rendent pratiquement plus jouable, Tyr c'est équilibré, Zeus ne stun plus avec trois marques mais slow seulement, Poseidon nerf dans ses bonus de déplacement, Agni plus immune aux contrôles pendant son 3, le passif de Hun Batz bien nerf, Ullr nerf sur ses dégâts et Bastet qui dès quelle se prend le moindre contrôle ne pourra plus réutiliser son Pounce (plus immune 1 seconde près ce sort également) . Bref des nerfs sur tous les dieux qu'on voit ban et pick dans toutes les game Pro. Seule interrogation vaut il mieux nerf des dieux joués ou up les dieux non appréciés. Sans doute les deux, mais les up je les trouves moins poussés que les nerfs.

Et sinon Janus oui j'allais y venir je vous est fait une traduction approximative :

Passif : A chaque fois que Janus traverse l'un de ses portails, il devient plus âgé et gagne un bonus de 25% de puissance magique sur sa prochaine compétence.

1 - Portail

Janus crée un portail. S'il est placé sur un mur, le portail créera un passage qui le traversera, Janus lui-même ou les Dieux alliés pourront utiliser ce passage. Il ne peut être utilisé qu'une seule fois. S'il est placé sur le sol, les ennemis et Janus tomberont dans le portail et seront téléporté dans les airs. Les ennemis seront touchés à hauteur de 80/130/180/230/280 +60% de votre Puissance Magique durant la chute et seront complètement silence durant les 1,5s de chute libre.

CD 15s. Coût 70.

2 - Vortex instable

Janus crée deux portails instables, trop petits pour s’équilibrer, ils projettent en face d'eux une vague d'énergie touchant à mesure de, 90/150/210/270/330 +80% de votre Puissance Magique, aux ennemis se trouvant sur le chemin. Les ennemis touchés par les deux portails (en gros c'est une sorte de 8 que dessine les deux vagues) subissent 50% de dommages sur le deuxième coups.

CD 8s Coût 70/75/80/85/90.

3 - Le seuil

Passif : Janus augmente la vitesse de déplacement de lui-même et ses alliés de 10/15/20/25/30% pendant 5s lorsque le portail est traversé (2 passages max).
Actif : Janus ouvre une faille multi-dimensionnelle qui dure 3/4/5/6/7s. Les ennemis la traversant sont ralentis de 20/25/30/35/40% et marqué par la phase pour 3s.
Les cibles en phase subissent 20,40,60,80,100% de dégâts magiques supplémentaires lorsqu'ils sont touchés par la prochaine compétence de Janus.

CD 15s Coût 60/65/70/75/80.

4 - A travers l'espace-temps

Janus lance un rayon d'énergie multi-dimentionnellec (énorme kaméhaméha !!!!) sur le champs de bataille (AoE), créant un portail sur chaque surface (faut comprendre "relief") se trouvant dans un rayon de 500 pieds. Ces portails peuvent être utilisés par tous les alliés et ne disparaissent pas après la première utilisation. Les ennemis touchés par ces portails subissent 200/300/400/500/600 +50% de votre Puissance Magique.

CD : 90s Coût 100.

Voilà pour Janus beaucoup de possibilité gameplay unique et assez difficile à maîtriser je pense donc cela m'a redonner le sourire après tout ces nerfs justifier mais qui m'embête quand même surtout sur mon bon vieux Odin Support que j'aime tant. Mais Ymir come back avec tout ces nerfs donc gogo Ymir Support c'est le passé et l'avenir en même temps.

Pour les anglophones et également la source de tout ce charabia : le patch c'est le début de vidéo, Janus en game c'est à 39 min (et oui j'ai pensé à vous les faignants )

http://www.twitch.tv/smitegame/b/531180614

Dernière modification par Relax ; 23/05/2014 à 01h25.
Ah ouais des ban qui piquent !
J'attends d'avoir le patch note détaillé du coup pour voir l'étendu des dégâts.

Janus a l'air très drôle et bien complexe à jouer !
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1999.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 New God - Janus

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-cards/janus_default_card.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-abilities/1999_10030.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Passages - Passive

  • Any time Janus transitions through a portal or over a threshold he becomes aged and wizened, gaining +25% magical power scaling on his next ability cast.

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-abilities/icons_janus_a01.png?Status=Temp&sfvrsn=2 Portal

  • Janus creates a portal in the world. If placed on a wall, the portal will create a passage through to the other side of the wall that Janus or any Ally may use. The portal may be entered from either side, but closes after 1 use. If placed on the ground, enemies and Janus will fall into the portal, being teleported into the air above it. Enemies take 80/130/180/230/280 +60% magical power as damage upon landing, and are considered banished for 1.5s during the fall. Cooldown 15s. Cost 70.

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-abilities/icons_janus_a02.png?Status=Temp&sfvrsn=2 Unstable Vortex

  • Janus creates two unstable portals, far too small to fit into, and flings them forward dealing 90/150/210/270/330 +80% magical power as damage to enemies in their path. Enemies hit by both portals take 50% damage on the second hit. Cooldown 8s. Cost 70/75/80/85/90.

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-abilities/icons_janus_a03.png?Status=Temp&sfvrsn=2 Threshold

  • Passive: Janus increases the movement speed of himself and allies 10/15/20/25/30% for 5s when they go through a portal or over a Threshold (max 2 stacks). Active: Janus opens a multi-dimensional rift that lasts for 3/4/5/6/7s. Enemies who pass over the rift are slowed 20/25/30/35/40% and marked with Phase for 3s. Targets in Phase take 20,40,60,80,100% additional magical scaling damage when hit by Janus' next damaging ability. Cooldown 15s. Cost 60/65/70/75/80.

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-abilities/icons_janus_a04.png?Status=Temp&sfvrsn=2 Through Space and Time

  • Janus blasts a slow moving ball of multi-dimensional energy across the battlefield, burning a portal into every surface it encounters within range 500. These portals last 10s, may be used by allies, and do not vanish after the first use. Enemies hit by the energy take 200/300/400/500/600 +50% magical power as damage, increasing in magical scaling the further the ball travels. Cooldown 90s. Cost 100.


Skins

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1999.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Gatekeeper Janus


http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-skin-icons/t_apollo_tsm_icon.png?Status=Temp&sfvrsn=2 TSM Apollo
  • ​NOTE: This skin has limited time availability. A portion of all proceeds from the sale of the skin will go toward a Team SoloMid Invitational to be hosted later this year.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-skin-icons/t_odin_mountain_icon.png?Status=Temp&sfvrsn=2 Mountain Man Odin Overhaul and Remodel

  • Mountain Man Odin has undergone a major overhaul, including new model, new FX, and new loading screen card.
  • NOTE: Mountain Man Odin now has a unique voice pack.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-skin-icons/t_agni_gold_icon.png?Status=Temp&sfvrsn=2 Golden Agni



Ward Skins

  • You can now purchase skins for wards. Currently all ward skins are purchased with gems. The god browser now contains a tab to view Ward skin options.
  • You can equip a ward skin in the game lobby, ward skin viewer, or using a new icon located next to the current player icon.
  • Ward skins cannot be changed during a match.
  • The skin applies to both wards and sentry wards. The base of both of these ward types are not changed only the top piece. A new effect has been added to sentry wards to help differentiate.
  • Wards have a new feature in game which allows them to react to players that can see them. Fun!


General

  • Accolades for killing the Gold Fury and the Fire Giant are now seen team wide.
  • Flying gold fx has been re-enabled when you and your team earn kills.
  • The Character Builder is now accessed from the GOD screen instead of from its own menu selection on the top bar.
  • Fixed an issue with missing visual fx when gaining gold.
  • Mouse support for VGS has been added.
  • The Ra Bot A.I. in Joust Practice has undergone some modifications.
  • Fixed an issue in Assault where re-roll could give you a healer. Only healers can re-roll to another healer.
  • Your new God Rotation is Ao Kuang, Kumbhakarna, Vamana, Cupid, and Fenrir!



League

  • Friends now sort by division.
  • You are added to your own friends leaderboard (if you participate in the league).
  • Added division number in addition to the division icon to friends leaderboard.
  • Added tooltip to division icon.
  • Made slight adjustment to favored point calculation.



General Gameplay

  • Siege
    • New intro music has been added!
    • Fixed an issue with some deployables not able to be hit with melee attacks.
    • Fixed an issue where the siege portal would cause players to ascend to the sky.
    • Added final announcer voice work.
    • Various art improvements to the map (more planned for future releases).
  • Root and Cripple are no longer considered Hard-CC, and will not count towards diminishing returns, or being reduced by it.
  • Pentakill voice over has been redone.
  • Ward health bars update much faster when taking damage.
  • Fixed an issue with Joust League match lobby still showing ‘banning’ during the picking phase.
  • Fixed an issue with death recap not displaying various icons.
  • Fixed an issue with spacebar sometimes having focus on the previously selected button.
  • Fixed a couple display issues with percentage power conversions (i.e. Vamana passive and Runeforged Hammer).
    • Player HUD would not correctly display basic attack power.
    • Scoreboard stats tooltips would not update.




Items


  • Draining Blade
    • Physical Penetration reduced from 10 to 0.
  • Golden Dagger
    • Renamed to Golden Bow.
  • Magi’s Blessing
    • Now correctly protects against Hercules Earthbreaker toss.
  • Malice
    • Cost reduced from 3100 to 2900.
    • Additional damage increased from 60% to 75% of your total power over 3s.
  • Spiked/Cursed/Devourer’s Gauntlet
    • Price reduced from 750/1565/2150 to 650/1465/2050.
  • Bloodforge
    • Price reduced from 2725 to 2625.
  • The Executioner
    • Attack Speed increased from 20% to 25%.
    • Physical Protection reduction increased from 7% and an additional 5 points for 3 seconds to 8% plus an additional 6 points for 3 seconds.
  • Rage
    • Physical Power increased from 20 to 30.
    • No longer provides Attack Speed bonus.



Warriors - Balance/Updates/Fixes
In this patch the Warrior class is being re-positioned. For those of you that were beta testers, you will recall Gods were tagged not classed. The “warrior tag” indicated a guardian nature with physical damage. With this change, Warriors are intended to be a “jack of all trade master of none” in lieu of “guardians that just do more damage”. The expectation is that Warriors will have to itemize to be tanks or deal damage. For example, greedy pen boots/midas + watchers will feel significantly less tanky in lane and single damage item builds (Heartseeker rush into protection stacking) will be less effective.



  • In-Hand Power and Attack Speed scaling per level has been reduced across all Warriors, so as to fit better between the values of Assassins and Guardians:
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1966.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Chaac

  • Attack Speed per level reduced from 1.42 to 1.
  • In-Hand Power per Level reduced from 2.25 to 2.1.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1763FD88BE4FF4929456D9560A4E.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Guan Yu

  • Attack Speed per level reduced from 1.5 to 0.9.
  • In-Hand Power per Level reduced from 2.25 to 2.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1848D13193ACAA7B42A1B6FBCFE6.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Hercules

  • Attack Speed per level reduced from 1.26 to 0.8.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/166990EFF7596E10A40207926F43.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Odin

  • Attack Speed per level reduced from 1.2 to 1.1.
  • In-Hand Power per Level reduced from 2.25 to 2.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/2000.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Osiris

  • Attack Speed per Level reduced from 2.1 to 1.1
  • Starting Attack Speed increased from 1.0 to 1.1.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1944.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Sun Wukong

  • Attack Speed per level reduced from 1.87 to 0.9.
  • In-Hand Power per Level reduced from 2.25 to 2.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/192490D184EEFB5037D04AB043AC.jpg?Status=Master&sfvrsn=2 Tyr

  • Attack Speed per level reduced from 2.1 to 0.9.
  • In-Hand Power per Level reduced from 2.25 to 2.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1723.jpg?Status=Temp&sfvrsn=4 Vamana

  • Attack Speed per level reduced from 1.6 to 1.4.
  • In-Hand Power per Level reduced from 2.25 to 2.

  • The following Warriors have had additional adjustments to their ability designs, to fit new guides on the Warrior class.

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1966.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2Chaac

  • Rain Dance
    • This ability no longer provides an Attack Speed debuff on enemies.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1763FD88BE4FF4929456D9560A4E.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Guan Yu

  • Taolu Assault
    • This ability no longer provides Guan Yu a protection buff per hit.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1848D13193ACAA7B42A1B6FBCFE6.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Hercules

  • Driving Strike
    • Casting time reduced from 0.233 to 0.1s.
    • Hercules is now immune to Knockback in Driving Strike. Note: This gives him precedence against other dashes not immune to knockback.
  • Excavate
    • Hercules is now crowd control Immune during the casting time of this ability.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1980.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Nemesis

  • General
    • Nemesis has been reclassified as an Assassin, to better fit her kit design and play style.
    • Starting Health reduced from 475 to 470.
    • Health per level reduced from 82 to 76.
    • Attack speed per level increased from 2 to 2.16.
    • Base Physical Protection decreased from 17 to 11.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/166990EFF7596E10A40207926F43.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Odin

  • Gungnir’s Might
    • This ability no longer provides passive protections.
  • Odin’s Shout
    • This ability no longer provides passive physical power.
  • Ring of Spears
    • This ability no longer provides protections to team-mates while in the ring, only to Odin.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1944.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Sun Wukong

  • The Magic Cudgel
    • Base damage reduced from 90/140/190/240/290 to 80/120/160/200/240.
  • Master’s Will
    • This ability no longer causes knockback and interrupt, but instead slows 30% for 2s.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/192490D184EEFB5037D04AB043AC.jpg?Status=Master&sfvrsn=2 Tyr

  • Unyielding
    • No longer applies to Roots or Cripples, which will now affect Tyr for full duration.
  • Fearless
    • (Guard Stance) This ability no longer causes knockback to enemies while in Guard Stance.
  • Power Cleave
    • Base damage reduced from 70/120/170/220/270 to 60/100/140/180/220.
    • Increased physical damage scaling from 50% to 65%.
    • The heal in Guard Stance no longer scales based on Physical Power.



Other Gods - Balance/Updates/Fixes
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1737F1E1B26B3ADECC6E58BDC8DB.jpg?Status=Temp&sfvrsn=8 Agni

  • Path of Flames
    • Agni is no longer crowd control immune, but is instead immune to Knockback during this dash.
  • Noxious Fumes
    • Casting time reduced from 0.3s to 0.2s.
    • Fume cloud deploy time reduced from 0.1 to instantaneous.
    • These changes should help land his Ultimate stun combo.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1899.jpg?Status=Temp&sfvrsn=4 Apollo

  • General
    • FX updates to better reflect ability behavior.
    • Fixed an issue with his body persisting too long after death.

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1898.jpg?Status=Temp&sfvrsn=4 Aphrodite
  • Back Off!
    • Base damage reduced from 90/160/230/300/370 to 80/140/200/260/320.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/17828D95ED81BC734CBD459970AE.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Ares

  • Shackles
    • Shackles now cause Arachne’s eggs to hatch.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1678.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Bastet

  • Pounce
    • Bastet no longer gains CC Immunity from this ability.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1778CD075A67DF599A4B458D2DF6.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Cupid

  • Lovestruck
    • Maximum stacks changed from 10 to 8. 8 are now needed for the stun on Heart Bomb and Fields of Love.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/19789A9A616C995C7B25D7AE26B8.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Geb

  • General
    • Molten Fury skin - Removed the waterfall on his left shoulder and added lava.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1674FD69B0630669DF9A8BA97F18.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 He Bo

  • Steady Flow
    • Corrected a tooltip error with his magic power percentage.

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1673.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Hun Batz

  • Infused Strikes
    • Critical chance reduced from 50% to 30%.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1843BEEFA77560826B88197015E4.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Fenrir

  • Brutalize
    • Fixed an issue that would cause the Fenrir client to get stuck flying into the sky.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/18819F4BFF182582266759BF1B0F.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Poseidon

  • Changing Tides
    • Reduced movement speed bonus at max Tide from 20% to 10%.
  • Trident
    • Reduced movement speed bonus from 15/20/25/30/35 to 5/10/15/20/25.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/177918735D1269FF1231C7797937.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Thor

  • Anvil of Dawn
    • Fixed an issue where casting Aegis just before ascending would ground Thor while also allowing him to still use the Ultimate.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1991.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Ullr

  • Bladed Arrow
    • Base damage reduced from 80/135/190/245/300 to 70/120/170/220/270.
    • Projectile speed further reduced from 180 to 140.
  • Thrown Axe
    • Base damage reduced from 70/100/130/160/190 to 60/90/110/150/180.
    • Corrected a tooltip error with the stun duration.
http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/167299748DFFFBF2EFA1BEDAC3B8.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Zeus

  • Chain Lighting
    • Arc distance reduced from 40 to 34.
  • Detonate Charge
    • Targets with 3 Charges are no longer stunned, they are instead slowed 30% for 1.5s.

http://www.hirezstudios.com/images/default-source/smite-god-icons/1926.jpg?Status=Temp&sfvrsn=2 Zhong Kui

  • Recall Demons
    • Zhong Kui is now immune to Knockback and slows while channeling Recall Demons.
Ce patch est vraiment bien foutu, ça nerf un peu partout sur les god OP, ça up un tout petit peu les autres c'est vraiment bien pensée

On était dans un meta War un peu abuser où même le support était un war, la on va avoir l'inverse. Un meta Mage qui va revenir un peu, le nerf de rage, petit up de malice, nerf d'asi lvl2 (il était trop péter cette item)

Puis enfin, ils ont peux être enfin trouver le nerf pour que Zeus ne soit plus perma ban, je vais regretter le stun mais il va quand même faire très mal même sans ça
Zeus et Tyr méritent largement leurs nerfs ! Poséidon aussi vue les nombreux carnage ( souvent trilple kills ) sur la scène pro.

Ps : Tyr prend aussi un up de 50% à 65% sur un skill mais, lequel ? Un up de 15% c'est fameux quand même !

On verra encore plus de dieux différents sur la scène pro C'est ce genre de chose qui me font aimé Hirez, ils font vraiment un excellent travail ! Ils gèrent mieux leur MOBA que R ... *tousse*

Je suis un peu dégouté du nerf sur Aphrodite >_< mais bon, c'est un support et elle était souvent jouée solo lane.

Après je suis pas trop triste vue qu'elle fait la majorité de ces dégâts avec les colombes <3

Et petit nerf de Cupid, snif ... Après, Cupid c'est un peu le " Annie " ( LoL ) de Smite
Ils up un peu le tyr parcqu'ils se prend un énorme nerf a coter, en gros les joueurs ne pourront plus le build tanky et avoir des dégat de brut. Up du scalling ça veux aussi dire prendre des objets offensif donc prendre plus de dégat etc...avec le nerf de son passif sur les cc, ils va plus être la machine ingérable que ça pouvais être.
Citation :
Publié par Wannna
Ils up un peu le tyr parcqu'ils se prend un énorme nerf a coter, en gros les joueurs ne pourront plus le build tanky et avoir des dégat de brut. Up du scalling ça veux aussi dire prendre des objets offensif donc prendre plus de dégât etc...avec le nerf de son passif sur les cc, ils va plus être la machine ingérable que ça pouvais être.
J'avoue que Tyr était souvent incroyable en game, il prend le flash, te colle 2 skills et retourne tranquillement ( en sautillant, très souvent ) dans la jungle après t'avoir complètement défoncé ( cela m'arrivait parfois et c'était loin d'être amusant )

Dans tous les cas, le new Dieu me plait bien, je vais l'acheté avec les 300 gems qu'il me reste de la fin de bêta !
C'est un up pour Cupid par contre
Il faut 8 auto attaques maintenant pour stack le passif, et non plus 10 comme avant.

Sinon, très gros et très bon patch en effet ! Ils ont touché là où il fallait !

Le nouveau dieu est de loin le plus original qu'ils aient fait. Il a l'air plein de possibilités. Dans de bonnes main, il va faire de trucs de fou ! Dans les miennes...ça sera juste catastrophique !
Mais rien que l'ultime qui fait une demi map... Depuis la base, tu peux amener toute ton équipe d'un coup au Fire Giant. Va y avoir des actions collector je sens !
Je viens de le voir sur le Twitch de Hirez, c'est juste énorme ! Je le prend direct

Il sera solo lane ou mid, non ?
Je suis pas d'accord pour Zeus. Je trouve que le perso est mal fichu.
En effet, en early et mid game, il est clairement trop fort, capable de descendre 50% de la vie d'un ennemi avec une charge d'éclair plus une détonation (si maxée en premier). Les dégâts sont infernaux.
Cependant, si la partie dure et arrive au late game... le perso est plus une pénalité qu'un avantage. En effet, s'il n'y a pas moyen de lancer un gros ulti dans le pack, on se retrouve avec de longs cooldown qui font des dégâts vraiment peu intéressants et un bouclier à la limite de l'inutilité (quand les adversaires sont capables de 2 ou 3 shot, par exemple).

Je pense qu'ils auraient dû travailler pour baisser les valeurs / ratios dans les premiers niveaux et améliorer le late game.

Quant à Osiris, le perso était peu intéressant et très peu joué, et il se prend un nerf gratuit sans contrepartie
Citation :
Publié par Wannna
Tu a surement pas du assez jouer avec zeus, c'est/c'était (a voir avec la modif) un monstre en late
Je confirme tes dires, il suffit de le voir sortir en tournoi. Très souvent pick en combo Odin/Zeus et franchement c'était puissant.

Après, faut être bien coordonner pour claquer ces deux ulti en même temps mais, c'est hyper fréquent en tournoi et cela fait parfois la game.

Ps : Je me souviendrait toujours du Tyr qui prend la charge et s'enfuit, le Zeus lance la détonation et, 1/3 de sa vie restant qui disparait " ACE ", lol.
Citation :
Publié par Lyuna
Je vois bien un janus support
Toi aussi ? Il a l'air vraiment excellent à jouer en tout cas ! On a une idée de quand il sera disponible ?

C'est une bonne chose de nerf certains dieux, ça apportera sûrement un peu de variété.
Citation :
Publié par Malison
En effet, s'il n'y a pas moyen de lancer un gros ulti dans le pack
Et comment il ne pourrait pas appuyer sur un bouton pendant un teamfight en late game avec Beads3 et Aegis3 ? :/
Citation :
Publié par Aseo
J'avoue que Tyr était souvent incroyable en game, il prend le flash, te colle 2 skills et retourne tranquillement ( en sautillant, très souvent ) dans la jungle après t'avoir complètement défoncé ( cela m'arrivait parfois et c'était loin d'être amusant )

Dans tous les cas, le new Dieu me plait bien, je vais l'acheté avec les 300 gems qu'il me reste de la fin de bêta !

Oui très vrai, je l'ai jamais vraiment joué mais il est apparu dans plusieurs game et il me fait beaucoup penser à Thor finalement (niveau déplacement et balance full dps ou dps/shield qu'il peut maîtriser).

Concernant le patch c'est très sympa, ce qui l'est encore plus c'est que Smite pourrait peut-être s'offrir (ou au moins penser) à quelques nouvelles dimensions de gameplay : en effet entre éléments destructibles ou "flexibles" (dans leurs dynamisme) comme par exemple le fait de pouvoir passer à travers un mur avec certains sorts de certains personnages... il pourrait y avoir plusieurs types de stratégies "classiques" remises à plat. Et pas spécifiquement reliés à des sorts de dieux, comme par exemple faire tomber des arbres en jungle pour barrer des chemins ou déplacer des objets.
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