[Actu] Championnat du Monde - Saison 2

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
Publié par Kass Ys
Quand c'est qu'on le recoitle skin riven si on a cliqué sur leur bouton redeem toussa...
C'pas le skin, c'est que l'icône et surement ce w-e.
Hum à propos de l'icône y'a eu ça posté today :

Citation :
Summoners,

I’d like to share with you details on the World Finals – specifically our on-stream summoner icon giveaway as well as a surprise event leading off the broadcast on Saturday, October 13.

During the World Finals, we will show a code on stream that can be used to claim a summoner icon inspired by the Season 2 Championship Riven skin. You will have approximately 24 hours after the show to claim your icon. Here is how you claim it:

Go to our redemption page.
Submit your username, summoner name, server region and the stream code.
Your icon will be unlocked during the week following the World Championship!

Also, I’m excited to say that at 5pm Pacific on Saturday October 13, we’ll start the broadcast with a showmatch featuring some featuring some of the top professional players that have competed in the World Championship. Tune in at 5pm on www.leagueoflegends.com to see your favorite players compete on the Fields of Justice one last time.
On compte sur les joliens pour être à l'affût du code diffusé, pas sûr qu'à cette heure-ci tout le monde ait bien les yeux nets.

Par contre ça fait un skin réservé d'une certaine façon aux joueurs NA ? Si j'ai bien compris il faut être sur place pour l'avoir. Pas forcément que je le veuille (même si Riven <3) mais je trouve ça dommage en soi.
Il faut avoir acheté une place non ?
Au pire tu vas pas sur place, mais ça fait cher le skin

Sinon, oui il y a des inégalités dans le monde, et c'est normal.
Message supprimé par son auteur.
Message supprimé par son auteur.
Message supprimé par son auteur.
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés