[Actu] Questions et réponses sur les soins et la mort

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Q: Is the Guild Wars 2 skill system open enough that someone could put a bunch of support skills in their skill bar and therefore focus solely on that? Would it even be possible to have a ‘full support’ bar with 8 to 10 skills slots used for support?

A: It is open enough that you could focus on support. A character can certainly fill their bar so that more than half of their skills have some sort of support function. Many skills have multiple uses, so a skill might hurt enemies and help allies at the same time, which opens up more space for support while still contributing to damage. For example, elementalists have access to skills like Geyser, which causes a fountain of water to erupt in an area, knocking enemies away and healing allies.
Bah voilà, on a enfin une réponse claire à ce sujet

Bon par contre faut qu'ils arrêtent les exemples prit à 90% sur l'El, on veut du neuf

Cass', just happy.

Edit @ Yazoo: Owned!
Citation :
Q: Is the Guild Wars 2 skill system open enough that someone could put a bunch of support skills in their skill bar and therefore focus solely on that? Would it even be possible to have a ‘full support’ bar with 8 to 10 skills slots used for support?

A: It is open enough that you could focus on support. A character can certainly fill their bar so that more than half of their skills have some sort of support function. Many skills have multiple uses, so a skill might hurt enemies and help allies at the same time, which opens up more space for support while still contributing to damage. For example, elementalists have access to skills like Geyser, which causes a fountain of water to erupt in an area, knocking enemies away and healing allies
.

Donc oui il sera possible de mettre des compétences de soutien dans les 3 emplacement libres, ou pas...

En gros plus de la moitié de la barre peut être construite avec des comps qui ont un rôle de soutien plus ou moins important. C'est p-e 5 compétences d'arme + 1 dans l'emplacement soutien = 6 (donc plus de la moitié), bref on verra...

Citation :
It is open enough that you could focus on support
Bon c'est déjà pas mal

Edit @ Cass' :
Moi aussi j'ai hâte de voir le gameplay surtout les compétences, car la plupart des MMO's(f2p ou payant)c'est pas toujours le top.
Sinon le faite de se battre encore à terre cela est pas mal, car oui bien souvent la mort d'un ennemis se joue à pas grand chose et là ça fait rager^^.
Vivement les prochaine news^^
Citation :
Publié par Korgall
Ca fait plaisir de voir ça et plus ils en parlent, plus j'ai hâte d'étudier les différentes combinaison de gameplay/teamplay possible dans GW2 !
C'est simple, GW2 va être l'avènement du G/M, deux coups - Souffle de guérison - un coup - Priere de guérison - 1 coup - Renaissance.
Il sera tout de même possible d'avoir des persos dédiés en grande partie au support/heal donc.
Need une traduc.
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